اختراع موتورهای تولید برق با استفاده از سبد حصیری

سبد یکی از قدیمی‌ترین هنرهای بشری است و مطمئناً نمادی قومی و فرهنگی است که مملو از اسطوره و نقش، مذهب و نمادگرایی و تزئین و مفید است. سبد فروشی در واقع طیف وسیعی از اشیاء را از حامل های تقریباً سفت و جعبه مانند تا گونی های مشبک را در بر می گیرد. اندازه سبدها از “سبدهای بار” با قطر 3 فوت (91.44 سانتی متر) تا کلکسیون های کوچک 0.25 اینچ (0.64 سانتی متر) در قطر متغیر است.

سبد چوبی توسط ماشین ها تولید می شوند، با این حال بخشی از سنت این است که سبدها به عنوان ظرف هایی تعریف می شوند که با دست از الیاف گیاهی بافته می شوند. اگرچه سبدها ممکن است دارای قسمت های زیرین و بالایی مجزا باشند، اما اساساً سطوحی پیوسته هستند.

سبد حصیری به گونه ای بافته می شود که الیاف آنها به هم تابیده می شود، اما برخلاف بافت منسوجات، کشش روی نخ های طولی (تار) قرار نمی گیرد زیرا الیاف انعطاف پذیری کمتری نسبت به نخ ها دارند.

سبدها بخشی از میراث تقریباً هر مردم بومی هستند و انواع ساخت و سازها به اندازه سایر آداب و رسوم و صنایع دستی متفاوت است.

استفاده از سبدها ممکن است متحد کننده ترین ویژگی باشد. غذای خشک جمع آوری، ذخیره و در سبدهای حصیری سرو می شود. مایعات نیز در سبدهایی که ضد آب شده اند نگهداری می شوند. از تکنیک های سبد سازی برای لباس، کلاه و حصیر استفاده می شود. سبدهای روباز به عنوان فیلتر (برای چای در ژاپن) و به عنوان غربال و صافی ساخته می شوند. تنوع و ساخت هوشمندانه آنها همچنین سبدها را به عنوان تزئینات در فرهنگ های بدوی و همچنین خانه های مدرن مطلوب می کند.

  • منابع:
  1. Basket
  • تبلیغات:
  1. پوشش مدارس با ورود شلوار جین تغییر می کند
  2. تنها یک قدم مانده تا قله آرزوها
  3. هنرمندان بزرگ با مجسمه دکوری سخن می گویند
  4. از بین بردن سرطان تنها با خوردن قهوه