با لباس یگان ویژه بچه گانه تمامی میکروب های خانه را نابود کنید

ACS به عنوان یک مدرسه بین المللی، پذیرای کودکان از سراسر جهان است و در هیچ مرحله ای کمک به کودکان برای ادغام با یکدیگر و یادگیری بهترین توانایی های خود، مستلزم تغییر ظاهر ظاهری آنها به یک استاندارد مشخص نیست.

اگر از این منظر به آن نگاه کنید، می توانید به سرعت متوجه شوید که چقدر به کودکان می گویند که اگر می خواهند پذیرفته شوند و بخشی از یک جامعه باشند، باید نوع نگاه خود را تغییر دهند، چقدر مضر است.

لباس یگان ویژه بچه گانه اگر به صورت عمده خریداری شود از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

لباس

فقط به این دلیل که ما یک مدرسه بین المللی هستیم، به این معنی نیست که موقعیت ما به مدارس دیگر در بریتانیا بی ربط است. دومین گروه بزرگ ما بر اساس ملیت بریتانیایی است، زیرا خانواده های بیشتری ارزش یک دیدگاه مدرن و جهانی در مورد آموزش را درک می کنند.

یونیفرم شما چه نوع پیامی را ارسال می کند؟
موسسات سنتی می توانند از یونیفرم خود محافظت کنند زیرا برای آنها نشان دهنده تاریخ آنهاست. نشان دهنده آینده نیست. سال گذشته در ACS Egham، ما یک بازی شطرنج مقابل کالج Eton انجام دادیم. زمانی که کراوات ها و کت های دم کت خود را در آوردند، احتمالاً نمی توانید حدس بزنید اهل کجا هستند. برقراری ارتباط با مردم در سطح شخصی، انسانیت مشترک ایجاد می کند.

از یونیفرم می توان برای انتقال نوعی موقعیت فرهنگی یا تاریخی یا شاید مجموعه ای از ارزش ها استفاده کرد که جوانی که آن را می پوشد واقعاً به آن پایبند نیست. ما باید به بچه ها یاد بدهیم که لباس ها را ببینند و مورد قضاوت قرار نگیرند.

الهام بخش خلاقیت
از یونیفرم می‌توان برای معرفی یا دلالت بر رفتار بهتر استفاده کرد، اما در واقع، تنها کاری که می‌کند این است که معلم را در حالی که سعی می‌کنند روزانه یک کد لباس را اجرا کنند، گره می‌زند. چقدر انرژی صرف یونیفرم پلیس و هیاهو در مورد لباس و پاچه ها می شود؟ زمانی که می‌توان صرف بررسی نظرات و تجربیات کرد – برای یافتن مجموعه‌ای از ارزش‌های مشترک و ایجاد حس اجتماع و تعلق.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.