از پنل ال ای دی خطی برای درمان سر درد استفاده نمایید

یکی دیگر از مزایای نورپردازی LED و پنل ال ای دی خطی روشن شدن آنی است، هیچ تأخیر زمانی برای روشن شدن یا گرم شدن چراغ ها وجود ندارد و به محض زدن کلید، انبار، اداره، مغازه یا واحد صنعتی شما فوراً روشن می شود.

پنل

7. اندازه های همه کاره
نورپردازی LED در طیف وسیعی از اندازه‌های متداول وجود دارد، چراغ‌های پانل ال‌ای‌دی معلق 600×600 میلی‌متری رایج‌ترین شکل نصب‌شده روشنایی در اماکن تجاری در بریتانیا هستند، با این حال پانل‌های ال‌ای‌دی در فروش در برخی فروشگاه‌ها نیز در ابعاد 1200×300 میلی‌متر و 1200×600 میلی‌متر برای مناسب‌ترین چراغ‌های معلق موجود هستند. فضای خالی سقف

8. چراغ های LED از نظر فیزیکی کوچک هستند
دستگاه LED واقعی بسیار کوچک است. دستگاه های برق کوچک می توانند کمتر از یک دهم میلی متر مربع باشند در حالی که دستگاه های قدرت بزرگتر هنوز می توانند به کوچکی میلی متر مربع باشند. اندازه کوچک آنها باعث می شود LED ها به طور باورنکردنی با تعداد بی نهایت کاربرد نور سازگار شوند.

9. استانداردهای محل کار را رعایت کنید
روشنایی انبار و کارگاه باید مطابق با استانداردهای محل کار انگلستان باشد. چراغ های پنل LED به راحتی این استانداردها را برآورده می کنند و از آنها فراتر می روند.

10. ردپای کربن کمتر
کاهش ردپای کربن و نجات کره زمین برای بسیاری از کسب و کارها مفید است، زیرا آنها در تلاش برای “سبز شدن” هستند، اما با نصب ساده چراغ های پنل LED می توان تجارت شما را دوستدار محیط زیست کرد. مزایای LED را نه تنها می توان در جیب پشتی، بلکه از نظر بازاریابی و تبلیغات نیز احساس کرد.

11. ال ای دی ها انعطاف طراحی فوق العاده ای دارند
شما به راحتی می توانید چراغ های خود را با استفاده از طرح های خلاقانه و منحصربفرد شخصی سازی کنید تا نوری مناسب برای نیازهای شما ایجاد کنید. با انتخاب ویژگی هایی که برای شما مهم هستند، می توانید نور ایده آلی را برای هر قسمت از خانه خود ایجاد کنید.

بسیاری از مردم دریافته‌اند که استفاده از لامپ‌های معلق می‌تواند منبع نور عالی باشد و در عین حال طراحی منحصربه‌فرد و تازه‌ای را به آشپزخانه، حمام یا محل کار اضافه کند. این چراغ ها تمام مزایای هر چراغ LED را ارائه می دهند. با این حال، طراحی منحصر به فرد و گزینه های قابل تنظیم آنها اطمینان حاصل می کند که نور مورد نیاز شما را در اختیار دارید و در عین حال افزودنی جذاب به دکوراسیون اتاق ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.