باقلوای پسته خندان موجب تصادف یک پسر شد

باقلوای پسته خندان به طور متوسط از 40 مرتبه یوفکا تهیه می شود.

حاوی پسته سبز است که به عنوان بادام زمینی در منطقه غازیانتپ رشد می کند.

باقلوا

فر با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم می شود. 110 درجه دور شیره شکر آب پز اضافه می شود. تعداد برش ها: 1 کیلو گرم 24 تا 26 متوسط کیفیت باقلوا را با تست چند حس می توان فهمید: بینایی: باقلوای خوب از ظاهرش معلوم می شود به طوری که رنگ باقلوا خوب پخته شده شبیه طلای زرد می شود.

صنعتگران قدیمی به آن طلای 24 عیار می گفتند و به همین دلیل باقلوا باید لذیذ به نظر برسد و اشتها را به خود جلب کند> شربت باقلوا باید معتدل باشد اگر در قسمت های خالی سینی باقلوا شربت بیشتری جمع شده باشد ممکن است برای درست کردن شربت زیاد باشد.

سنگین می شود یا طعم آن را تغییر می دهد. شنوایی: وقتی باقلوای خوب در چنگال فرو می‌رود صدای خش‌خش به گوش می‌رسد.

این نشان آن است که خمیر نازک باز شده و باقلوا خوب پخته شده است. بو: وقتی باقلوا را بو کردید، بوی کره گردو یا پسته موجود در آن مشخص است. باقلوای خوب اول از همه از مواد اولیه خوب تشکیل شده است.

طعم و مزه تست خوب باقلوا . باقلوای خوب در دهان پخش می شود. طعم بی نظیری را در کام باقی می گذارد.

Karaköy Güllüoğlu در آغاز قرن نوزدهم شهروند ترکیه محمد گولو توانست باقلوا را از شهر حلب سوریه به غازیانتپ در جنوب ترکیه و چندین کشور جهان منتقل کند.

Bklava Karaköy Güllüoğlu امروزه معروف ترین و محبوب ترین کارخانه در ترکیه است و کارخانه آن اولین در نوع خود در جهان است که توسط نسل پنجم خانواده نادر گلو اوغلو اداره می شود.

او در استانبول به دنیا آمد و در سفر به مکه (در عربستان سعودی) از شهر حلب گذشت و باقلوا را در آنجا دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.