از اسکاچ شیراز برای افزایش قد خود استفاده نمایید

اسفنج های ظرفشویی سازگار با محیط زیست از مواد پایدار ساخته شده اند که میزان و دفعات زباله های وارد شده به محیط را کاهش می دهد.

امتیاز: این اسفنج ها حاوی پلاستیک نیستند و زیست تخریب پذیر هستند.

اسکاچ شیراز دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد.

اسکاچ
این اسفنج شستشو از «بقایای صنعت حوله‌سازی» به جای پلاستیک‌های پر از مواد شیمیایی که معمولاً در اسفنج‌های شستشوی رایج یافت می‌شوند، ساخته شده است. این اسفنج‌های ظرفشویی به اندازه‌ای ملایم هستند که می‌توان روی لیوان‌های چینی و شراب استفاده کرد، در حالی که دارای یک پوشش درشت ارگانیک هستند که مواد غذایی پخته شده یا حتی کف صابون را برش می‌دهد.

چرا ما آنها را دوست داریم:

الگوها و رنگ های رنگارنگ و سرگرم کننده برای روشن کردن کار خسته کننده ظرفشویی
آنها پایدار هستند و از بقایای صنعت حوله سازی ساخته شده اند که در غیر این صورت دور ریخته می شوند
اسفنج Eco Farm Two Acre (بسته 2)
این اسفنج های ظرفشویی دو طرفه هستند تا هم از یک طرف تمیز کنندگی ملایم و هم از طرف دیگر اسکرابر را ارائه می دهند. یک طرف آن از کیسه های قهوه مدرن و یک طرف دیگر از پنبه ارگانیک ساخته شده است. شما می توانید این اسفنج ها را به راحتی در ماشین ظرفشویی تمیز کنید و زمانی که نیاز به تعویض دارند می توانید با خیال راحت این اسفنج ها را در کمپوست بیندازید.

چرا ما آنها را دوست داریم:

دو طرف برای تمیز کردن ملایم و سخت
این اسفنج ها قابل کمپوست هستند و از کیسه های قهوه و پنبه ساخته می شوند
کالاهای عمومی اسفنج اسکرابر گردو
اسکرابر گردو از کالاهای عمومی از مواد گیاهی ساخته شده است و عاری از مواد شیمیایی مضر موجود در اسفنج های معمولی است. جزء تمیز کننده اسفنج از گردو ساخته شده است و تمام قدرت مبارزه با زباله های سرسخت اسکرابرهای پلاستیکی را بدون مواد شیمیایی نامطلوب دارد.