از لوبیا سیاه گرفته تا نخود و از کانلینی گرفته تا کلیه

از لوبیا سیاه گرفته تا نخود و از کانلینی گرفته تا کلیه، لوبیا و سایر حبوبات (مانند عدس و نخود خرد شده) راهی آسان و مقرون به صرفه برای دریافت بسیاری از مواد مغذی حیاتی که برای رشد نیاز دارید فراهم می کند. لوبیا و سایر حبوبات اغلب به عنوان منبع اصلی کالری و سایر مواد مغذی برای هزاران سال – و در بین فرهنگ‌ها بوده‌اند. گرفتن نفخ حبوبات باعث میشود تا هضم غذا در معده بهتر صورت گیرد.

گنجاندن آنها در رژیم غذایی خود نیز راهی عالی برای کمک به کاهش پروتئین حیوانی و لذت بردن بیشتر از پروتئین گیاهی است (آنها مملو از آن هستند!). از ظروف آرکوپال در رنگ های متفاوتی در بازار عرضه می شود.

بیش از 16000 عضو از خانواده لوبیا وجود دارد، اگرچه فقط تعداد کمی از آنها خوراکی هستند. و، در واقع، تنها 16 (.1٪) از این گیاهان لوبیا به طور منظم در سطح جهانی مصرف می شوند – حداقل، طبق داده های گردآوری شده توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد. مبل کرم قهوه ای در بازار مبلمان ایران فروش بسیاری به خود در بر گرفته است.

با این حال لوبیا می تواند یکی از بهترین منابع غذایی تمیز، کامل، پروتئین گیاهی و فیبر باشد. برای افرادی که ممکن است نیاز به افزایش پروتئین دریافتی خود داشته باشند، مانند ورزشکاران و سالمندان، خوردن لوبیا در بیشتر وعده های غذایی می تواند از نظر تغذیه ای یک تقویت عالی باشد. به عنوان مثال، سویای پخته شده حاوی تقریباً 30 گرم پروتئین در هر فنجان است! و لوبیا اثرات مضری بر سلامتی که پروتئین حیوانی دارد را ندارند، زیرا ترکیبات التهابی موجود در گوشت مانند اسید آراشیدونیک، چربی اشباع شده و کارنیتین را ندارند. طبع لوبیا چیتی مکمکن است ساعاتی طول بکشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
    2. تفاوت‌های غذایی و تغذیه‌ای بین مصرف‌کنندگان
    3. تولید قوی ترین سلاح کشتار جمعی دنیا در چین !!
    4. روش استخراج ادکلن مردانه به نام Enfleurage