از کتونی اورجینال به عنوان وسیله ی دفاعی استفاده نمایید

یک بازار فروش مجدد متعلق به نایک می‌تواند توسعه‌ای از اپلیکیشن نایک به‌عنوان مکانی برای خرید و فروش کفش‌های کتانی و پوشاک دست دوم نایک باشد.

از نظر عملکردی، بیشتر شبیه GOAT یا eBay است تا Stadium Goods یا StockX که فقط کفش‌های کتانی نپوشیده را مجاز می‌کنند.

برای خرید کتونی اورجینال حتما به مراکزی مراجعه نمایید که از کیفیت کفش های ارائه شده اطمینان کافی داشته باشید.

کتونی

چگونه این می تواند برای نایک مفید باشد
ایجاد این بازار ثانویه به طرق مختلف برای خود برند سود می‌رساند که بیشترین آن در داده‌ها است.

جرالد فلورس، سردبیر سابق Sole Collector و استراتژیست خلاق ارشد در Bleacher Report، به من گفت: «آنها قبلاً تا حدودی می‌دانند، اما داده‌های بیشتری در مورد آنچه که در واقع یک کفش ورزشی تبلیغاتی می‌سازد، دریافت می‌کنند.

این چیزی است که کفش ورزشی را با ارزش می کند، چیزی که باعث فروش مجدد می شود.

آیا این فقط اعداد است و فقط 75 جفت از آنها وجود دارد یا به این دلیل است که توسط این طراح خاص یا این ورزشکار انجام شده است یا روی این شبح است؟

با توجه به اینکه اکثر سود محصولات در فروش اولیه حاصل می‌شود، این داده‌ها می‌تواند به آنها کمک کند تا درک بهتری از میزان تولید یا عرضه مجدد و تنظیم دقیق محصولات هیپ برای فروش اولیه بهینه داشته باشند، اما همچنین به محصولاتی که فقط می‌نشینند پاسخ دهند.

به عنوان مثال، اگر به نسخه های اولیه Yeezy نگاهی بیاندازیم، همکاری کانیه وست و آدیداس به سرعت و در برخی مواقع بیش از 1000 دلار در بازار فروش مجدد فروخته شد.

در سال 2017، وست و آدیداس تصمیم گرفتند مدل‌های بزرگ‌تری از کفش‌ها را عرضه کنند، بنابراین به افراد بیشتری اجازه دادند آن‌ها را از خرده‌فروشی خریداری کنند و تقاضای فروش مجدد را کاهش دهند.

در حالی که نسخه‌های جدید هنوز هم گاهی فروخته می‌شوند، ارزش فروش مجدد به میزان قابل‌توجهی کمتر است و درست بالاتر از خرده فروشی قرار دارد.