استفاده از سنگ سفید قیمتی در ساخت جدیدترین سلاحها

تاجر سنگ قیمتی می گوید که: بسیاری از مرواریدهای طبیعی به مقدار گزافی به فروش می رسند و اغلب از سنگ های قیمتی کم کیفیت مانند الماس، یاقوت، زمرد یا یاقوت کبود با ارزش تر هستند. اسپینل نمونه دیگری است. نه تنها این، بلکه بسیاری از سنگ های نیمه قیمتی واقعاً کمیاب تر از برخی از سنگ های گران قیمت هستند. بسیاری از سنگ‌های قیمتی نیمه قیمتی مانند گارنت‌های دمانتوید، گارنت‌های تساوریت و سایر سنگ‌های قیمتی، بسیار کمیاب‌تر و سخت‌تر از همتایان با ارزش‌تر خود استخراج می‌شوند و بنابراین در درجه بسیار پایین‌تری تولید می‌شوند.

ما توصیه نمی کنیم هنگام خرید سنگ قیمتی، بیش از حد درگیر باارزش یا نیمه قیمتی بودن یک سنگ قیمتی باشید. همه سنگ های قیمتی از این نظر ارزشمند هستند که اگر برای شما اهمیت و ارزشی به جواهراتی اضافه کنند منحصر به فرد هستند. به خاطر داشته باشید که جواهرات احساسی هستند و رنگ ها ذهنی هستند.

تمام انواع سنگ های قیمتی که در دسته بندی “گرانبها” قرار نمی گیرند، به عنوان “سنگ های نیمه قیمتی” یا به سادگی “سنگ های نیمه قیمتی” شناخته می شوند. هر سنگ قیمتی که برای استفاده به عنوان جواهرات مناسب باشد شامل خواهد شد.

برخی از مردم فکر می کنند که اصطلاح “سنگ سفید قیمتی” دیگر نباید استفاده شود زیرا تحقیرآمیز، بی احترامی، فریبنده یا نامشخص است. آنها معتقدند که “سنگ های ارزشمند” و “سنگ های دیگر” هر دو باید وجود داشته باشند. شاید هدف آنها رنگ آمیزی تمام سنگ ها، به جز «عده ای گرانبها» در نور منفی باشد.

متأسفانه، توقف استفاده از اصطلاح «نیمه قیمتی» بسیار چالش برانگیز خواهد بود. بسیاری از کتاب‌های معروف در طول ۱۵۰ سال گذشته از عبارت «نیمه قیمتی» در نام خود استفاده کرده‌اند.

این روزها، این عبارات به طور مکرر در ده ها هزار کتاب، نشریه، وب سایت و سایر نشریات ایجاد شده توسط مشاغل در بخش جواهرات مانند سنگ سیاه طلا دار، سازمان های دولتی و معتبرترین دانشگاه ها در گوهرشناسی استفاده می شود. حذف این اصطلاحات از کاربرد حرفه ای چالش برانگیز خواهد بود، اما با توجه به اینکه افراد خاصی واقعاً این نام ها را ترجیح می دهند، انجام این کار عملا غیرممکن است.

  • منابع:
  1. What Are The Four Precious Stones?
  • تبلیغات:
  1. خرید سیب زمینی آگریا درجه1
  2. صادرات تخمه افتابگردان ایرانی شور
  3. قیمت خرید قیر آماده طبیعی
  4. توزیع کشمش پلویی صادراتی