با استفاده از این شامپو سطح IQ خود را افزایش دهید

شامپوها فرمولاسیون های پیچیده ای هستند که از سورفکتانت های اولیه از نوع آنیونی، عمدتا آلکیل سولفات ها ، به عنوان مواد شوینده و کف ساز تشکیل شده اند.

سورفکتانت های ثانویه برای تقویت کف و غلیظ شدن شامپو؛ افزودنی هایی برای ثبات، حالت دهنده و ویژگی های زیبایی شناختی و مواد تشکیل دهنده برای رفع مشکلات خاص، مانند شوره سر، موهای خشک و چرب.

شامپو بدون سولفات خارجی فروش بالایی دارد.

در حالت ایده آل، یک شامپوی خوب باید کف حجیم ایجاد کند و به طور موثر مو و پوست سر را تمیز کند.

باید به راحتی با آب شسته شود و موها را نرم، براق و مرطوب نگه دارد.

این محصول نباید روی پوست سر و دست ها تأثیر منفی بگذارد یا باعث سوزش چشم شود، به ویژه هنگامی که فرمولاسیون کودکان و نوزاد در نظر گرفته می شود.

فرمول‌های مبتنی بر بیوسورفکتانت‌ها، به‌ویژه انواع گلیکولیپید و لیپوپپتید ممکن است چنین الزاماتی را داشته باشند.

به عنوان مثال، فرمول‌های پاک‌کننده پوست ملایم حاوی بیوسورفکتانت‌های گلیکولیپیدی با ادعای پاک‌سازی مو به ثبت رسیده است.

ترکیبات آبی پاک کننده مو و پوست شامل بیوسورفکتانت های رامنولیپید و سوفورولیپید به عنوان شامپو، نرم کننده، ژل دوش، و پاک کننده های بدن یا یک کوپلیمرو شوینده سولفوسوکسینات و/یا ترکیب بیوسورفکتانت به عنوان شامپوی ملایم بچه و شستشوی بدن ثبت اختراع شد

سورفکتانت‌ها کثیفی‌های روغنی روی مو و پوست سر را امولسیون می‌کنند، سپس کثیفی را می‌توان به آب کشیده و به راحتی شستشو داد اثر پاک کنندگی شامپو را می توان با مقایسه تصویر پوست سر در زیر میکروسکوپ قبل و بعد از استفاده از شامپو مشاهده کرد.

پس از شامپو کردن، پوست سر تمیز و عاری از آلودگی های چرب می شود تا زمانی که سبوم تازه بازسازی شود. این عمل به حفظ بهداشت شخصی و کاهش احتمال التهاب پوست سر، خارش و بو کمک می کند.