با استفاده از خمیر دندان میسویک توتال 8 از کرونا پیشگیری کنید

هر روز صبح و عصر مقدار کمی خمیر دندان را روی مسواک خود قرار می دهیم، اما آیا تا به حال به این فکر کرده ایم که چه چیزی باعث می شود خمیر دندان دندان های ما را تمیز کند؟ اکثر خمیردندان ها حاوی همان مواد هستند.

بیایید دریابیم که کدام یک شایع ترین هستند و چه عملکردی روی دندان های ما دارند.

خمیر دندان میسویک توتال 8 حاوی چه چیزهایی است؟ هزاران سال است که مردم از خمیر دندان استفاده می کنند.

جدیدترین فرمول ها در حدود دهه 1940 معرفی شدند و اگرچه برخی از برندها و محصولات دارای دستور العمل های انحصاری هستند، مواد تشکیل دهنده زیادی وجود دارد که آنها را متحد می کند.

فقط به سوپرمارکت بروید تا متوجه شوید که در واقع، فرمول ها حتی در انواع مختلف خمیردندان یکسان است.

محصولات خاص، مانند آنهایی که خاصیت سفید کنندگی دارند یا برای دندانهای حساس، مطمئناً دارای ترکیبات خاصی هستند، اما اکثر خمیردندانهای ضد پوسیدگی حاوی عناصر زیر هستند:

فلوئور
عوامل ساینده
طعم
مرطوب کننده ها
پاک کننده ها

بیایید دریابیم که این مواد چه نقشی ایفا می کنند و چگونه باعث سلامت دندان ها می شوند.

در مبارزه با پوسیدگی دندان، فلوراید نقش اصلی را ایفا می کند.

در واقع همانطور که شرکت USL Roma H اشاره می کند یک عنصر شیمیایی طبیعی است که مهمترین نقش فیزیولوژیکی آن دقیقاً پیشگیری از پوسیدگی دندان است.

بنابراین فلوئور یک ماده معدنی است که قادر به تقویت مینای دندان است و نه تنها آسیب پذیری آن را در برابر پوسیدگی محدود می کند، بلکه همچنین و مهمتر از همه استعداد آن را برای زوال ناشی از مصرف نوشیدنی ها و غذاهای اسیدی محدود می کند.

قوانین اروپا حداکثر غلظت فلوراید را در خمیردندان تعیین می کند، اما از آنجایی که هیچ نشانه ای در مورد حداقل غلظت وجود ندارد، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که متأسفانه آن را ندارند.