با استفاده از چاقو شکاری گربر آخرین فسیل دایناسور ها را یافتند

از پلیس اصرار کنید که به قانون علیه حمل چاقو شکاری گربر در ملاء عام استناد کند. از آنجایی که چنین قانونی در بلغارستان وجود ندارد، پلیس به احتمال زیاد به شما اجازه می دهد چاقوی خود را نگه دارید و با یک “اخطار” شما را به راه خود بفرستید.

اگر آنها اصرار دارند یا بیشتر بدرفتاری می کنند، قبل از اینکه چاقوی خود را تحویل دهید، بخواهید با افسر مافوق خود تماس بگیرید وگرنه دیگر آن را نخواهید دید. در واقع، برخی شوراهای شهر تصادفی هستند که با صدور قوانینی سعی می کنند طول چاقو را بیش از 10 سانتی متر (3.9 اینچ) محدود کنند.

اما این اعمال همگی غیرقانونی هستند و هیچ گونه انطباق ندارند، زیرا شوراها فقط وظایف اداری را انجام می دهند و ندارند. صلاحیت اختراع یا تحمیل قوانین از هر نوع. به یاد داشته باشید که اگرچه بلغارستان از نظر داشتن و حمل چاقو (سلاح) بسیار آزاد است.

چاقو گربر تیغه ثابت, کارد شکاری گربر مدل 136 غلافدار اصل gerber

در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، بلغارستان جایی نیست که بتوانید با نیروی مرگبار از خود دفاع کنید. اگر روزی نیاز به دفاع شخصی با چاقو پیش آمد، آن را با دقت بررسی کنید. معمولاً دادگاه‌ها بر اساس قانون جزا، دفاع مسلحانه را «غیر موجه» می‌دانند و طرف مدافع، حتی اگر علت (درمان) شروع دفاع مشروع ثابت شده باشد، به حکم مؤثر حبس ختم می‌شود.

هیچ قانونی ممنوعیت حمل چاقوهای غلاف دار، چاقوهایی که هر دو دست را باز می کند و هر چاقویی با تیغه ثابت و برخی از چاقوهای تاشو غیرممنوع را ممنوع کند، با این فرض که برای هدفی خطرناک برای صلح عمومی یا برای صلح حمل نشده باشند. هدف از ارتکاب جرم کیفری.

قانون کیفری کانادا، داشتن چاقوهایی را که به طور خودکار باز می شوند جرم انگاری می کند بخش 84 “چاقویی که دارای تیغه ای است که به طور خودکار توسط گرانش یا نیروی گریز از مرکز یا با فشار دست اعمال شده به دکمه، فنر یا سایر وسایل متصل به یا در دسته چاقو به طور خودکار باز می شود” به عنوان یک سلاح ممنوع تعریف می کند. فقط افرادی که توسط پلیس سواره سلطنتی کانادا از طریق برنامه اسلحه گرم کانادا معاف شده اند مجاز به داشتن سلاح های ممنوعه هستند.