با مواد شوینده به عنوان دهان شویه استفاده کنید

TDS در پساب به دلیل محتوای آلی و معدنی بالا بود. ترکیبات شیمیایی مانند کلسیم، کلرید، منیزیم، نیترات، نیتریت، پتاسیم، سدیم و سولفات مسئول سطح بالای TDS در پساب اولترامارین بودند نحوه سیم کشی باغ انگور مشاهده کنید.

فناوری Phycoremediation اکنون در صنعت تولید مواد شوینده برای اصلاح pH و کاهش لجن استفاده می شود. آب کاملاً تبخیر شده است. بیش از 70 درصد کاهش لجن حاصل در فرآیند تصفیه نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت وجود دارد. این صنعت اکنون از مواد شیمیایی اجتناب می کند و پساب را با جلبک تصفیه می کند.

به نظر می رسد پساب صنعت شوینده از رشد پرشور گونه های انتخابی ریز جلبک ها حمایت می کند. ریز جلبک ها سولفات ها و سولفیت های موجود در پساب را تجزیه می کنند. نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای جدول 13 مشخصات فیزیکی و شیمیایی پساب حاصل از صنعت تولید مواد شوینده تصفیه شده با جلبک را نشان می دهد.

شکل 13 رشد کلروکوکوم هومیکولا را در پساب نحوه استفاده از رنگ پودری مواد شوینده نشان می دهد. تراکم سلولی به 450 × 104 میلی لیتر – 1 (1.5 گرم وزن خشک در لیتر) می رسد که نشان می دهد پساب مواد شوینده می تواند محیط بسیار خوبی برای رشد جلبک باشد.

  • منابع:
  1. Removal of Inorganic Compounds From the Environment
  • تبلیغات: 
  1. کربن فعال و استفاده از آن در زندگی روزمره
  2. اهمیت کربن در زندگی انسان!
  3. آموزش سریع شنا با کمک طناب
  4. آیا دمپایی همان کفش است؟