توت فرنگی خشک در بازار هفتگی ناپدید شد

توت فرنگی خشک در بازار ممکن است برای مبتلایان به دیابت نوع 2 مفید باشد .توت فرنگی حاوی ترکیبات گیاهی محافظی به نام پلی فنول ها است که دو مورد از آن ها الاژیک اسید و الاژیتانین ها به مدیریت برخی از اثرات دیابت نوع 2 کمک می کند.
به طور خاص، به نظر می رسد که آنها قند خون را تنظیم می کنند و فشار خون را مدیریت می کنند. تحقیقات بیشتری برای تایید این اثرات در انسان مورد نیاز است.

4. ممکن است محافظ سرطان باشد. مطالعات نشان می دهد که توت فرنگی ممکن است از برخی سرطان ها جلوگیری کند. تصور می‌شود که اثر محافظتی به لطف ترکیبی از پلی فنول‌ها از جمله الاژیک اسید و الاژیتانین است که به نظر می‌رسد در مطالعات حیوانی رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند. مطالعات انسانی بیشتری برای ایجاد روش صحیح عمل و تأیید اثرات مورد نیاز است.

5. ممکن است به مدیریت وزن کمک کند. توت فرنگی دارای شاخص گلیسمی (GI) پایینی است و به همین دلیل به کاهش میزان قند خون کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که یک رژیم غذایی با مقدار زیادی غذاهای با GI پایین ممکن است برای مدیریت وزن و برای کاهش بروز بیماری های مرتبط با چاقی مفید باشد. توت فرنگی همچنین کالری کمی دارد، اما طعم شیرینی دارد، بنابراین ممکن است به عنوان یک راه حل شیرین مفید باشد.

آیا خوردن توت فرنگی برای همه بی خطر است؟ اگرچه بیشتر ما می توانیم بدون مشکل از توت فرنگی لذت ببریم، اما این توت فرنگی یک آلرژن رایج است، به خصوص برای کودکان خردسال.
اگر به گرده غان یا سیب آلرژی دارید، احتمال ابتلا به آلرژی غذایی ثانویه به توت فرنگی وجود دارد. اگر این موضوع مرتبط است، باید از توت فرنگی اجتناب کنید.