ساعت فسیل اتوماتیک که سیستم سرمایشی در آن بکار رفته است!

بهترین ساعت دیواری مدرن برای خرید و زیرا آنها بسیار بهتر از ساعت تلفن شما هستند و بهترین ساعت دیواری مدرن برای خرید با حسن نیت از فروشندگان.

این روزها ممکن است گوشی‌های هوشمند بهترین زمان‌سنج ما باشند، اما ساعت‌های دیواری مدرن قطعا جذابیت بیشتری را به بررسی زمان می‌افزایند و به عنوان دکور خانه نیز دو چندان می‌شوند.

مزایای اضافی عبارتند از: ساعت دیواری هرگز گم نمی شود، لازم نیست هر روز شارژ شود، و مطمئناً هزینه آن بسیار کمتر است، به خصوص وقتی قیمت صفحه نمایش های ترک خورده را برای کاربران دست و پا چلفتی در نظر بگیرید.

جدا از اینکه ساعت فسیل اتوماتیک شما را به موقع نگه می‌دارد، می‌تواند در هر اتاقی، از آشپزخانه گرفته تا دفتر کار، ظاهری طراحی داشته باشد. و، چیزی قطعی در مورد شخصیت شما می گوید .

شما یک قدردان، یک عاشق آنالوگ هستید، از ایده گرفتار شدن در تله فناوری اجتناب می کنید.

ما بهترین ساعت‌های دیواری را متناسب با خانه‌تان گردآوری کرده‌ایم، خواه طرفدار طراحی اواسط قرن باشید یا کلکسیونر هنرهای نوپا. این قطعات کاربردی و زرق و برق دار ثابت می کنند که گاهی اوقات کمی قدیمی بودن چیز بدی نیست.

ساعت فسیل اتوماتیک

همه محصولات ارائه شده در خلاصه معماری به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

این تصویر ممکن است حاوی برج و معماری برج ساعت آنالوگ ساعت دیواری باشد

ساعت Riki یک قاب چوبی ساده را با اعداد برجسته تضاد می کند. قطر این ساعت 14 اینچ است و برای کسانی که ساعت دیواری بدون تیک تیک را ترجیح می دهند، حرکتی بی صدا دارد.

این سبزی ombre یادآور اقیانوس است. رنگ متفاوتی را ترجیح می دهید؟ صنعتگر Etsy خاطرنشان می کند که طرح رنگ یا فونت ها را می توان بدون هزینه اضافی سفارشی کرد. این ساعت در سه سایز 7.9، 11.2 یا 15 اینچی موجود است.

یک خانه مدرن نیاز به ساعت های دیواری مدرن دارد و این ساعت فولادی متناسب با شرایط است. این ساعت روبانی نامیده می‌شود، زیرا طرح ستاره‌باران از شکل ظاهری روبان‌ها هنگام بسته‌بندی هدیه الهام گرفته شده است. قطر این ساعت 12.6 اینچ است و در رنگ مشکی (تصویر) یا استیل موجود است.