شیشه عینک طبی زایس موجب مرگ حشرات موذی می شود

همیشه قبل از خرید عینک های بدون نسخه، قاب را دوباره چک کنید.

به یاد داشته باشید که کاربردی بودن و راحتی دو عامل مهم در انتخاب قاب هستند.

از کجا می توانم عینک های بدون نسخه بخرم؟

نکته خوب در مورد عینک های بدون نسخه این است که خرید آنها راحت تر از عینک های طبی است. سوال این است: بهترین معاملات را از کجا دریافت می کنید؟ بسیاری از آنها را می توان به صورت آنلاین پیدا کرد.

شیشه عینک طبی زایس برای افرادی که دارای چشمان حساسی می باشند بسیار مناسب است.

شیشه

خرید از فروشگاه های آنلاین مانند Classic Specs می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، به علاوه ما طیف گسترده ای از قاب ها را داریم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید (و عملاً قبل از خرید امتحان کنید).

در Classic Specs، ما همچنین لنزهای UVA/UVB بدون نسخه و لنزهای پلاریزه را نیز ارائه می دهیم.

لنزهای UVA/UVB

تمام عینک های آفتابی بدون نسخه ما 99.9% محافظت در برابر UVA و UVB را ارائه می دهند. برخی از سبک ها پلاریزه هستند در حالی که برخی دیگر دارای لنزهای خورشیدی CR-39 در رنگ های عمیق و پر جنب و جوش هستند. چه چیزی آنها را خاص می کند؟ این لنزها با یک پوشش ضد انعکاس درمان می شوند.

لنزهای پلاریزه

عینک آفتابی پولاریزه بدون نسخه ما از لایه هایی از مواد تشکیل شده است که اشعه های خورشید را منحرف می کند. این لایه ها تابش خیره کننده سطوح افقی مانند دریاچه ها، جاده ها یا اقیانوس ها را از بین می برند.

این ویژگی دید را شفاف می کند و راحتی را در طول فعالیت های خارج از منزل مانند ماهیگیری، رانندگی، اسکی یا گذراندن یک روز در ساحل فراهم می کند. عینک آفتابی پلاریزه همچنین به افرادی که با نور خود دست و پنجه نرم می کنند کمک می کند