صندلی حصیری دسته دار طول عمر یک پیرزن را افزایش داد

صندلی Rattan NZ دارای مزایای بی شماری است. زیبا، بادوام، قوی است و حسی لوکس می دهد. با این حال، همه صندلی های حصیری NZ به یک شکل ایجاد نمی شوند.

درست مانند سایر قطعات مبلمان، صندلی حصیری NZ نیز می تواند ضعیف ساخته شود.

با توجه به این موضوع، مهم است که قبل از تصمیم گیری برای خرید، کیفیت صندلی را آزمایش کنید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که قطعات با کیفیتی را دریافت می کنید که ماندگاری بیشتری دارند.

صندلی حصیری دسته دار جزو صندلی های محبوب برای اکثر خانواده ها به حساب می آید.

صندلی 
سرانجام! شما با صندلی حصیری NZ روبرو شده اید که دوستش دارید، اما چگونه می توانید تشخیص دهید که این صندلی واقعی است؟

در اینجا سه راه ساده برای اطلاع از اینکه آیا یک محصول اصلی خریداری می کنید وجود دارد:

به یاد داشته باشید، هنگامی که یک صندلی حصیری NZ توسط یک متخصص ساخته می شود و کیفیت بالایی دارد، نمی توانید بسته بندی یا بافت آن را جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که صندلی را به دقت بررسی کرده اید و ببینید آیا در هر مکان بافی شل شده است یا می توانید بسته بندی را از قاب جدا کنید. اگر پاسخ مثبت است، کاملا مشهود است که صندلی حصیری NZ کیفیت خوبی ندارد.

کشش حصیر را تست کنید
حتما می دانید که صندلی چوبی با کیفیت بالا NZ باید قوی و جهنده باشد.

به عبارت ساده، به این معنی است که باید بتواند فشاری را که با دست به آن وارد می‌کنید بدون از دست دادن شکل و کشش خود تحمل کند.

همیشه به یاد داشته باشید که حصیر یکی از قوی‌ترین موادی است که طبیعت به ما نعمت داده است، و هر چیزی که نتواند فشار یا افتادگی را تحمل کند، معتبر نیست و ارزش پول شما را ندارد!

صندلی را با نشستن یا دراز کشیدن روی آن تست کنید
در نهایت، صندلی حصیری NZ را به روشی که از آن در خانه یا محل کار خود استفاده خواهید کرد، آزمایش کنید. روی صندلی دراز بکشید تا بررسی کنید که آیا مواد گاز می گیرند یا احساس ناخوشایندی دارند. اگر این کار را کرد، به این معنی است که شما با یک تقلید ارزان از صندلی چوب دستی روبرو هستید. صندلی حصیری واقعی و با کیفیت NZ لبه های تیز ندارد. مهمتر از همه، می تواند شکل خود را تحت فشار نگه دارد و باید روی زمین محکم و محکم باشد. در حالی که البته، می‌توانید به صندلی حصیری NZ کوسن یا بالش بپوشانید تا خوش‌آمدتر و خیره‌کننده‌تر شود، اما نباید تکه‌ای را بخرید که به بالش‌های زیادی نیاز دارد تا بتوانید روی آن ایمن و راحت بنشینید.