لباس بچه ها زودگذر نوزادی

به عنوان یک قاعده، لباس بچه ها زودگذر است. روی آن می ریزد، پف می کند، مدفوع می کند و فقط برای چند ماه جا می شود. من و همسرم که در ابتدای زندگی‌اش به طور مکرر نیاز داشتیم پسرمان را عوض کنیم، من و همسرم در انتخاب لباس‌های او نسبتاً بی‌تفاوت رفتار می‌کردیم، هر چیزی را که می‌خریدیم، می‌خریدیم یا هدیه می‌گرفتیم. این شامل همه چیز بود، از لباس خواب پا با تمساح، شلوار راه راه ملوانی و اقلام مختلفی که خواهرم در ورمونت آن را رنگ کرده بود. آموزش دوخت بالش عروس به طور گسترده در بازار گسترش یافت.

مانند هر پدر و مادری که برای اولین بار از گوشی هوشمند و رسانه های اجتماعی استفاده می کند، عکس های زیادی گرفتیم. او البته در همه آنها مانند یک فرشته به نظر می رسید، اما عکس هایی که بیشتر به آنها برگشتیم، عکس هایی بود که تمرکز او بود، نه لباس او. او با یک شلوار پونتل به رنگ خردلی یا شلوار آبی مایل به قرمز و یک تی شرت سفید شیک بود. با گذشت زمان، گرچه، ما شروع به خرید لباس هایی با حداقل تزیینات برای او کردیم، اما در نهایت هیچ. حالا بزرگترین پیتزا در کمد لباس او راه راه است. لباس نوزادی دخترانه باید ظاهر آراسته ایی داشته باشد.

من می دانم که این یک جور خسته کننده است. من والدینی را تحسین می‌کنم (و در اینستاگرام دنبال می‌کنم) که به طور کامل از شیوه زندگی بچه‌ها استقبال کرده‌اند و آن را در کمد لباس خود با رنگ‌های روشن و رویکرد جکسون پولاک به الگوی ترکیب می‌کنند. کاردستی با مقوا برای الگو برداری از الباس صورت میگیرد.

به عنوان مثال لئو، پسر سانی شوکره، عکاس و نویسنده کتاب اخیر فارسی برای کودکان را در نظر بگیرید. لئو همیشه فوق‌العاده به نظر می‌رسد، شلوار مشکی و زردی که روی یک پا آن تیک‌دار و روی پای دیگر راه‌راه است، طرح پلنگی کامل یا کت جین با یقه‌های بزرگ دهه ۷۰ پوشیده است. چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ که در رشد اقتصاد پیشرفت زیادی داشته باشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. برای ماندگاری بیشتر از این رنگ مو استفاده کنید
    2. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها
    3. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل