مردی با باطری ماشین دولتی دوچرخه برقی ساخت

با اندازه گیری بیش از 20 ساعت، مقدار حاصل بر 20 تقسیم می شود تا رقم، این عدد نشان می دهد که باتری می تواند چند آمپر برای 20 ساعت تولید کند.

بنابراین، اگر آمپر ساعت یک باطری ماشین دولتی 100 آمپر ساعت باشد، 5 آمپر انرژی برای 20 ساعت ارائه می دهد.

این شماره شناسایی فردی است که توسط شورای بین‌المللی باتری روی هر باتری مهر می‌شود و راهی برای تشخیص ویژگی‌های فیزیکی هر باتری است.

ولتاژ، ابعاد و پلاریزاسیون (خواه ترمینال مثبت در سمت راست سمت چپ باشد) باتری را نشان می دهد، همچنین نشان می‌دهد که ترمینال‌ها کجا قرار دارند، چه در بالا باشند یا در کنار.

آیا می توانید باتری ماشین موجود را با یک نوع متفاوت جایگزین کنید؟ شما مجبور نیستید به باتری OEM ارائه شده توسط سازنده بچسبید.

ویژگی ها و فاکتورهای همه انواع باتری خودرو را قبل از تنظیم روی یکی در نظر بگیرید.

کد BCI روی باتری قدیمی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ابعاد صحیح را دریافت می کنید، ممکن است باتری بزرگتر و قدرتمندتری را انتخاب کنید، که تا زمانی که ردپای آن یکسان باشد، خوب است.

اطمینان حاصل کنید که هر ترمینال بالای باتری‌های بلندتر خودرو دارای فضای خالی زیادی در زیر کاپوت باشد، اگر آنها با هم تماس پیدا کنند باعث کوتاه شدن سیستم الکتریکی می شود و خطر آتش سوزی جدی ایجاد می کند.

همیشه ارزش آن را دارد که باتری خودروی خود را ارتقا دهید، اما همه انواع باتری خودرو به یک اندازه عمل نمی کنند و برای کاربردهای مختلف مفید هستند.

اگر در حال حاضر از باتری سلول ژل استفاده می کنید، AGM نه تنها کارایی را افزایش می دهد، بلکه طول عمر بسیار بالایی نیز دارد.

در واقع، باتری‌های AGM همیشه یک فریاد خوب برای طول عمر هستند، به خصوص اگر می‌خواهید بدون تعمیر و نگهداری در وسیله‌ای که انتظار دارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.