پارچه اسپان باند بیمارستانی روی صورت نبندید!

پنبه فشرده، پلی آمید، پارچه اسپان باند متری، درمان و پیشگیری از ترومبوز ورید عمقی، زخم ساق پا پنبه ارتوپدی، ویسکوز، پلی استر، PP، فوم پلی اورتان نبافته، بافته شده در زیر گچ گیری استفاده می شود، باعث ایجاد بالشتک و جلوگیری از ناراحتی می شود.
چسب پنبه، ویسکوز، پلی استر، PP، شیشه، فیلم پلاستیکی بافته شده، نبافته، بافتنی جلوگیری از چسبندگی زخم
نخ های پنبه ای، ویسکوز، نخ های الاستومری با ساپورت سبک بافته شده، نبافته، بافتنی مدیریت رگ به رگ شدن یا کشیدگی.

پنبه نگهدارنده، پلی آمید، نخ های الاستومری، بافت ویسکوز، منسوجات بافتنی، پشتیبانی و منطبق پشتیبانی نور به باندهای نگهدارنده سبک بانداژ کوتاه یا حداقل کششی نیز گفته می شود.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف شامل محصولات آشنا از نوع کرپ با تنوع های غیر رسمی متعدد از این باندها هستند که از پنبه یا پنبه و ویسکوز تولید می شوند و دارای تنوع قابل توجهی در عملکرد هستند.

پارچه گان یکبار مصرف برای جلوگیری از تشکیل ادم و پشتیبانی در مدیریت رگ به رگ شدن و کشیدگی خفیف استفاده می شوند. باندهای حمایتی سبک بافته شده برای رگ به رگ شدن یا کشیدگی استفاده می شود.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی خاصیت کشسانی این باندها با بافتن نخ های کرپ پنبه ای که دارای محتوای پیچش هستند به دست می آید. خواص مشابه را می توان با ترکیب دو مجموعه تار با کشش معمولی و بالا نیز بدست آورد. باندهای حمایتی سبک برای مچ دست یا مچ پا پیچ خورده استفاده می شود.

  • منابع:
  1. An overview of bandages
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!